niedziela, 4 czerwca 2017

Kabaretki-hit czy kit ?

W 2017 stały się one trendem numer jeden ! Już od dawna da się zauważyć,że  moda ciągle powraca a teraz nadszedł czas na kabaretki.Wcześniej uważałam je za totalny kit,ale z czasem się do nich przekonałam,ponieważ w połączeniu z niektórymi rzeczami,które pokażę Wam w tym poście,wyglądają naprawdę dobrze.
Ale może najpierw wyjaśnijmy sobie czym dokładnie są kabaretki o których ostatnio jest tak głośno ? 
Otóż kabaretki,są to rajstopy z siateczki o dużych oczkach,te kojarzymy najbardziej,chociaż tak naprawdę ilość różnych wzorów tych rajstop jest naprawdę ogromna,możemy też spotkać się ze skarpetkami i podkolanówkami o takim właśnie splocie.
Dotychczas były one uważane za dosyć wulgarne,dlatego pokażę Wam jak je nosić,aby wyglądały delikatnie i subtelnie.

#spodnie -najczęściej dziewczyny zakładają je własnie pod jeansy,dla mnie jest to najlepsze rozwiązanie,ponieważ uwielbiam spodnie z dziurami a zakładając pod nie kabaretki,już nie wyglądają na zwykłe,nudne jeansy z dziurami 



#spódnica-osobiście ,bardziej podobają mi się,pod długim t-shirtem lub sukienką,ale jest to już kwesta gustu ,oto kilka propozycji


A Wy co myślicie o takich rajstopach ? Zachęcam do komentowania ! :) 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam kabaretki!
    Pięknie wyglądają zwłaszcza w zestawieniu nich z spodniami z dziurami :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zakochałam się w tym zestawie ze spodniami ! Pozdrawiam również i dziękuje za komentarz :)

      Usuń

Copyright © 2016 Obiboczki , Blogger